Landhuis Isamar
0%

Frequently Asked Questions

Our professional team is available 24/7

Beach

1 Where can I get some?

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don’t look even slightly believable.

2 Why do we use it?

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as
opposed to using ‘Content here, content here.

3 Where does it come from?

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old.

4 What is Lorem Ipsum?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Hotel

1 Where can I get some room in Hotel?

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don’t look even slightly believable.

2 Why do we use it in Hotel?

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as
opposed to using ‘Content here, content here.

3 Where does it come from Hotel?

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old.

4 What is Lorem Ipsum Hotel?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

HUURVOORWAARDEN

1 H. Betalingen, geschillen en klachten

H1.    De huurder die niet tijdig heeft betaald, is over het verschuldigde bedrag vanaf de datum van verzuim een verwijlintrest van 1,5% per begonnen maand verschuldigd.

H2.     Bij gebreke van betaling op de vervaldag zal er van rechtswege en zonder dat hiertoe een voorafgaandelijke ingebrekestelling vereist is, een conventionele onherleidbare schadevergoeding verschuldigd zijn, gelijk aan 15% van het openstaand bedrag met een minimum van 125 euro en dit behoudens bewijs van grotere schade.

H3.     De algemene voorwaarden zijn opgesteld naar Belgisch recht en dit ongeacht de woonplaats van de huurder. Alle geschillen in verband met de uitvoering van deze huurovereenkomst vallen onder de uitsluitende bevoegdheid van de rechtbanken van het arrondissement Dendermonde.

H4.    Indien de huurder meent een gerechtvaardige klacht te hebben dan moet voor zover mogelijk deze onmiddellijk aan de verhuurder worden gemeld. Als directe melding niet mogelijk is of als de klacht niet bevredigend wordt opgelost, moet deze uiterlijk binnen de 4 weken na beëindiging van de huurperiode schriftelijk en gemotiveerd bij de verhuurder worden ingediend. Later ingediende klachten worden niet geaccepteerd en doen een vermeend vorderingsrecht vervallen. De verhuurder is, in welk geval dan ook, maximaal aansprakelijk ten bedrage van de betaalde huursom.

2 G. Waarborg

G1.    De vakantiewoning heeft waardevolle spullen en de waarborg dient om eventuele ongelukjes of beschadiging te vergoeden.

G2.    Blijkt bij de eindschoonmaak dat er schade of breuk is die niet eerder door de huurder werd gemeld of  vastgesteld bij de eindcontrole, dan  zullen de reparatiekosten of vervangingskosten door de huurder moeten betaald worden.

G3.    De huurder doet er goed aan om ongelukjes spontaan te melden aan de verhuurder bij de eindcontrole. Deze worden dan ook meestal goed afgehandeld. Blijkt echter dat er geen respect was voor de woning/inboedel of dat men toegebrachte schade bewust heeft verzwegen dan  kan men als huurder ook niet meer rekenen op een minnelijke houding van de verhuurder.

G4.    Wanneer alles in goede orde is achtergelaten en er geen schade of breuk is geconstateerd, dat wordt de betaalde waarborgsom binnen de 2 weken na verblijf via banktransactie terugbetaald.
Geconstateerde beschadiging of vermissing van, in of aan de vakantiewoning  aanwezige zaken worden met de betaalde borgsom verrekend. De huurder ontvangt in dit geval een gedetailleerde afrekening. Het restant van de betaalde borgsom wordt dan aan de huurder terugbetaald via banktransactie.
Gaan aangebrachte schades het bedrag van de waarborg te boven, dan is de huurder verplicht om na ontvangst van een gedetailleerde afrekening, het aanvullend bedrag te betalen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van de vernoemde afrekening.

3 F. Begin en einde van het verblijf

F1.     Begin van het verblijf

F1.1    Houd er rekening mee dat het volledige bedrag van de huursom voor aankomst voldaan dient te worden. Van zodra de volledige betaling is ontvangen zal de verhuurder aan de huurder per e-mail de gegevens van de accommodatie, zoals het adres en het afhaalpunt voor de sleutel, naar u doorsturen.

F1.2    De huurder dient bij aankomst en voor het verblijf in de vakantiewoning volgende sommen CONTANT te betalen aan de verhuurder of de beheerder:

F1.2.1        Waarborgsom vakantiewoning

F1.2.2    Forfait huisdier (voor zover voorafgaandelijke toestemming)

F1.2.3        Brandhout (facultatief)

Bij gebreke van de betaling bij aankomst van vermelde sommen zal de huurovereenkomst automatisch op de ingangsdatum als ontbonden worden beschouwd.
De huurder heeft in dit geval geen recht op enige terugbetaling van betaalde huursommen.

F1.3    De vakantiewoning kan betreden worden op de dag van aankomst tussen 16.00 en 18.00 u.  Latere aankomst kan enkel mits voorafgaandelijk overleg met de verhuurder.

F1.4    Bij aankomst zullen de huurder en verhuurder alle ruimten in en rond de woning inspecteren evenals de volledige inventarislijst overlopen. Een proces-verbaal zal hiervan opgemaakt worden die door zowel de huurder als verhuurder moet worden ondertekend.

F1.5    De aankomst kan enkel op vrijdag of op maandag tenzij anders voorafgaandelijk en schriftelijk overeengekomen met de verhuurder.

F2.     Einde van de huurperiode

F2.1    Het vertrek kan enkel op vrijdag of op maandag tenzij anders voorafgaandelijk en schriftelijk overeengekomen met de verhuurder.

F2.2    De overdracht -na eindcontrole door de verhuurder en huurder- van de vakantiewoning gebeurt op de dag van vertrek om 10u.
Vertrek op een vroeger tijdstip kan enkel na voorafgaandelijk overleg met de verhuurder.

F2.3    De gehuurde vakantiewoning dient altijd netjes te worden achtergelaten na afloop van het verblijf. Dit houd in: de woning op te ruimen, alles terug op zijn plaats te zetten, vuilnisbakken te ledigen, aangerecht op te ruimen, vaat in de kast te zetten, bedlinnen opgeplooid op de betreffende bedden achter te laten, sanitair proper achter te laten, …
Kortom de vakantiewoning netjes (bezemschoon) achter te laten.
Na de eindcontrole door de verhuurder en huurder zal een proces-verbaal worden opgemaakt die door zowel de huurder als de verhuurder moet worden ondertekend.

F2.4    Indien de woning en/of tuin in zo een staat wordt achtergelaten dat
men niet rondkomt met de vooropgezette schoonmaakuren, dan heeft de
verhuurder het recht om extra schoonmaakuren aan te rekenen en dit aan
€ 25,-/uur.

F2.5     Er wordt van de huurder verwacht dat hij voor de aanvang van de eindcontrole melding maakt van de door hem/haar of zijn medehuurders aan de vakantiewoning of de daarin aanwezige zaken toegebrachte schade aan de verhuurder of beheerder.
Reparatie of vervangingskosten dienen door de huurder onmiddellijk aan de verhuurder op diens eerste verzoek te worden vergoed.

4 E. Huisdieren

E1.    In principe zijn huisdieren NIET toegelaten tot de vakantiewoning tenzij mits VOORAFGAANDELIJKE en SCHRIFTELIJKE goedkeuring van de verhuurder.

E2.    Voor zover een huisdier zou worden toegelaten:

E2.1     Dan mag deze niet de bedden, zetels, douche/bad en zwembad van de vakantiewoning gebruiken.

E2.2    Moet de huurder de hond laten opdrogen of afdrogen na een wandeling voor hij in de woning toegelaten wordt.

E2.3    Dient eventuele hondenpoep in de tuin verwijderd te worden.

E2.4    Mag het dier niet alleen in de woning worden achtergelaten.

5 D. Maximaal aantal personen

D1.    Het aantal personen die maximaal in de vakantiewoning kunnen en mogen verblijven is beperkt tot 12. Dit aantal kan in geen geval worden overschreden. Bij overschrijding wordt de huurovereenkomst van rechtswege als ontbonden beschouwd en wordt de toegang tot het vakantiehuis geweigerd zonder aanspraak te kunnen maken op teruggave van de betaalde huursom.

D2.     Bij het overschrijden van het maximum aantal personen is men niet alleen niet meer comform met de reglementeringen van het Waals Gewest inzake brandveiligheid maar ook niet met de bepalingen van de brandverzekering van de woning.

D3.     Indien er op later tijdstip, buiten medeweten van de verhuurder, toch extra personen in de vakantiewoning komen logeren, ontstaat er onmiddellijk een vordering van 25% van de huursom per extra persoon, die, indien nodig, zal worden ingehouden van de betaalde waarborgsom.

6 C. Aansprakelijkheid

C1.     Aansprakelijkheid van de huurder

C1.1     De hoofdhuurder (= de bij de reserveringsbevestiging genoemde huurder) is aansprakelijk voor de door hem/haar, door medehuurders, door eventuele bezoekers of door huisdieren veroorzaakte schade, ook wanneer deze na zijn vertrek geconstateerd worden.

C1.2     De bij de vakantiewoning aanwezige en/of verstrekte huisreglementen zijn onverbrekelijk onderdeel van de huurovereenkomst en dienen derhalve strikt te worden nagekomen. Zoals bvb.:

C1.2.1         Respect voor woning, inboedel, aanhorigheden en tuin

C1.2.2         De gehuurde vakantiewoning moet door de huurder, zijn medehuurders en zijn bezoekers met de vereiste zorg en zorgvuldigheid te worden bewoond en dit met inachtneming van de rust voor de omgeving.

C1.2.3     In België is een wet van toepassing die lawaai buitenshuis na 22 uur verbiedt. Iedereen die denkt dat dit voor hem/haar niet geldt, wordt zonder voorafgaandelijke waarschuwing en zonder teruggave van enige huurgelden, uit de vakantiewoning verwijderd.

C1.2.4     Om beschadiging aan muren en meubels te vermijden is het niet toegestaan om meubilair te verplaatsen vanuit hun huidige locatie.

C1.2.5      Het is niet toegestaan om hout in de barbecue te verbranden.

C1.2.6      Kampvuren in de tuin zijn verboden.

C1.2.7     Het is verboden om de vakantiewoning te gebruiken voor de organisatie van fuiven en/of drankpartijen.

C1.2.8      Roken in de gebouwen is niet toegestaan.

C1.2.9         Het niet naleven van de huurvoorwaarden kan aanleiding geven tot een onmiddellijke ontbinding van de huurovereenkomst zonder recht voor de huurder op enige financiële recuperatie van de betaalde huursom.

C2.     Aansprakelijkheid van de verhuurder

C2.1    De verhuurder kan geen aansprakelijkheid aanvaarden voor verlies, diefstal, schade of letsel van welke aard dan ook berokkend aan huurders van de vakantiewoning en de daaraan gekoppelde aanhorigheden (tuin, zwembad, speeltoestellen, …). Het aanwezig verwarmd privé zwembad, de buitensauna, de  speeltoestellen, … mogen huurders dan ook uitsluitend gebruiken op eigen risico.

C2.2    Kennelijke fouten of vergissingen in de beschrijving van de vakantiewoning op website(s), in folder(s), bij verhuurbedrijven,…  binden de verhuurder niet. De huurder kan hieraan dan ook geen rechten  ontlenen.

Payment

1 Where can I get some example of payment?

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don’t look even slightly believable.

2 Why do we use this payment?

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as
opposed to using ‘Content here, content here.

3 Where does it come from and payment?

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old.

4 What is Lorem Ipsum payment?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Services

1 Where can I get some more services?

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don’t look even slightly believable.

2 Why do we use this service?

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as
opposed to using ‘Content here, content here.

3 Where does it come from this service?

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old.

4 What is Lorem Ipsum service?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Terms and conditions

1 Where can I get some new terms?

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which don’t look even slightly believable.

2 Why do we use it terms?

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as
opposed to using ‘Content here, content here.

3 Where does it come from and terms?

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old.

4 What is Lorem Ipsum terms?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Didn't find the answer?

    CAPTCHA
    Met deze vraag testen we of u een menselijke bezoeker bent en voorkomen we geautomatiseerde spamberichten.
    CALL US NOW

    Perfect Location for
    a Relaxing Vacation

    At Kinsley's mountains hotel in Austria, we not only invite you to enjoy the natural beauty and exciting activities of this coastal region, but we also offer you a unique experience: the opportunity to discover local vineyards and taste premium wines.
    Customer service

    Our reception team is available 24/7 to answer your questions, make reservations and ensure your stay is perfect.

    98%
    Guest Satisfaction

    We are proud to have a high level of guest satisfaction, demonstrating our commitment service excellence.

    5 Stars
    Excellent in service

    Kinsley’s mountains Hotel in Austria has been awarded 5 stars for its first-class service, luxury facilities and exceptional location.

    +

    Kies uw data

    Verplichte velden zijn gekenmerkt met *